top of page

LIVING ART

Da Lagunen Storsenter ønsket å vise frem sesongens høstmote på en ny måte, var det inspirasjon som stod i fokus. Konseptet Living Art ble til. Kampanjen gikk høsten 2023.

Kunde

LAGUNEN STORSENTER

År

2018

Living Art

Kampanjen heter “Living Art” og konseptet går ut på at kampanjen bruker elementer fra kjente kunstverk. Kunsten er høstenstrender i miljøer vi kan kjenne igjen fra blant annet “Skrik” maleriet og “Brudeferd i hardanger”.

Alt materiellet ble tilpasset og videreført i ulike digitale kanaler. Det ble også utformet en landingsside tilrettelagt både desktop og mobil. På desktop kunne man føre musen over plusstegnene og informasjon om produktene ble synlig.

Vi har i en årrekke jobbet tett med Lagunen og senterets merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi, konsept -og kampanjeutvikling, Sosiale medier, innholds kommunikasjon og design. Og mer til.

Vi har i en årrekke jobbet tett med Lagunen og senterets merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi, konsept -og kampanjeutvikling, Sosiale medier, innholds kommunikasjon og design. Og mer til.

Vi har i en årrekke jobbet tett med Lagunen og senterets merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi, konsept -og kampanjeutvikling, Sosiale medier, innholds kommunikasjon og design. Og mer til.

Vi har i en årrekke jobbet tett med Lagunen og senterets merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi, konsept -og kampanjeutvikling, Sosiale medier, innholds kommunikasjon og design. Og mer til.

bottom of page