top of page

BE COOL

Kampanje utvikling, Sosial Media, Visuelt design

Kunde

LAGUNEN STORSENTER

År

2018

Vinterferie_Be-cool_HOVED.jpg

Vintersport

Mistrol utviklet en visuell identitet for vinteridrettskampanjen som bygger på is- og frostfølelsen for å skape en sammenhengende opplevelse av kampanjen. Rammeverket omfatter en dristig skrifttype kombinert med Lagunens tradisjonelle kursiv, en mørk fargepalett inspirert av is og snø, samt vinterelementer.

Kampanjen bruker en vri på slanguttrykket "Be cool" for å understreke vinter- og frosne elementer, noe som binder hele kampanjen sammen. Det ble laget en landingsside med tips og produkter, som også ble kommunisert gjennom Lagunens sosiale medier.

Vinterferie_Be-cool_alpintpsd.jpg
Vinterferie_Be-cool_alpintherre.jpg
Vinterferie_Be-cool_baselayer.jpg
Vinterferie_Be-cool_Iphones.jpg
Vinterferie_Be-cool_laptop.jpg
Vinterferie_Be-cool_snowboard.jpg
bottom of page