top of page

MER ENN EN JOBB

Utforming av rekrutteringskampanje for Proaktiv Eiendom

Kunde

Proaktiv Eiendomsmegling

År

2021

Mer enn en jobb

«Mer enn en jobb» ble kampanjens tittel og tema for å synliggjøre Proaktivs jakt på dyktige meglere. I stedet for å kjøre en tradisjonell kampanje av typen «bli med på laget», ønsket Mistrol å selge inn en proaktiv livsstil, med budskap om at stillingen er noe mer enn bare en jobb.

Vi tok i bruk ord som målrettet, påskrudd og fleksibel til å forsterke og beskrive livsstilen Proaktiv fronter, samtidig som utrykket baserte seg på den visuelle rytmen fra sosiale medier - som gjerne tiltrekker seg unge søkere.

Kampanjen ble kjørt i Schibsteds kanaler, som sponset innlegg i sosiale medier, trykt annonse i Bergens Tidende og reklamespots på Bergen Kino.

I gjennomføringen leverte Mistrol  sine tjenester innen Art Direction, kampanjeutvikling, videoopptak, kommunikasjonskonsept og motion graphics.

bottom of page