MER ENN EN JOBB
Utforming av rekrutteringskampanje for Proaktiv Eiendom
Kunde
Proaktiv Eiendomsmegling
År
2021
Mer enn en jobb
«Mer enn en jobb» ble kampanjens tittel og tema for å synliggjøre Proaktivs jakt på dyktige meglere. I stedet for å kjøre en tradisjonell kampanje av typen «bli med på laget», ønsket Mistrol å selge inn en proaktiv livsstil, med budskap om at stillingen er noe mer enn bare en jobb.
Vi tok i bruk ord som målrettet, påskrudd og fleksibel til å forsterke og beskrive livsstilen Proaktiv fronter, samtidig som utrykket baserte seg på den visuelle rytmen fra sosiale medier - som gjerne tiltrekker seg unge søkere.
Kampanjen ble kjørt i Schibsteds kanaler, som sponset innlegg i sosiale medier, trykt annonse i Bergens Tidende og reklamespots på Bergen Kino.
I gjennomføringen leverte Mistrol sine tjenester innen Art Direction, kampanjeutvikling, videoopptak, kommunikasjonskonsept og motion graphics.